Organisatieontwikkeling, Strategisch HRM, Arbeidsdeskundig Advies, WIA, Ziekteverzuimbegeleiding

Organisatieontwikkeling - HrmPlusMrt16

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:


Organisatieontwikkeling
U constateert dat u met uw bedrijf moet innoveren om te kunnen overleven of u gaat een andere uitdaging aan in deze economische situatie.

U heeft daarbij inzicht nodig in de relatie tussen uw bedrijfsdoelen op lange termijn en het flexibel vermogen van uw middelen, zoals informatie, processen, procedures, producten en uw personeel.

HrmPlus adviseert u over het structuren van uw bedrijf (
functieverdeling, verantwoordelijkheid verduidelijking, besluitvorming, managementstijl, cultuurverandering, gedrag en kwaliteit van uw personeel).

Belangrijke aandachtspunten: inzicht verkrijgen in huidige en toekomstige situatie qua bedrijfsvoering, innovatieve mogelijkheden in technologie (personeelsinformatieverwerking) en aanpassingsvermogen van het personeel.






Hoe te realiseren

Enkele voorbeelden:

  • Doorlichting van uw processen en procedures met als doel matchingsmogelijkheden creëren van de huidige en toekomstige organisatie.

  • Verduidelijken van functies van managers en medewerkers.

  • Training en opleiding.

  • Stimuleren van de juiste managementstijl en gedragsverandering.

  • Creëren van passend teamwork.

  • Interne samenwerking en externe afstemming.




 
 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu