Organisatieontwikkeling, Strategisch HRM, Arbeidsdeskundig Advies, WIA, Ziekteverzuimbegeleiding
Hoofdmenu:
Organisatieontwikkeling
U constateert dat u met uw bedrijf moet innoveren om te kunnen overleven of u gaat een andere uitdaging aan in deze economische situatie.
U heeft daarbij inzicht nodig in de relatie tussen uw bedrijfsdoelen op lange termijn en het flexibel vermogen van uw middelen, zoals informatie, processen, procedures, producten en uw personeel.
HrmPlus adviseert u over het structuren van uw bedrijf (functieverdeling, verantwoordelijkheid verduidelijking, besluitvorming, managementstijl, cultuurverandering, gedrag en kwaliteit van uw personeel).
Belangrijke aandachtspunten: inzicht verkrijgen in huidige en toekomstige situatie qua bedrijfsvoering, innovatieve mogelijkheden in technologie (personeelsinformatieverwerking) en aanpassingsvermogen van het personeel.
Hoe te realiseren
Enkele voorbeelden:
Doorlichting van uw processen en procedures met als doel matchingsmogelijkheden creëren van de huidige en toekomstige organisatie.
Verduidelijken van functies van managers en medewerkers.
Training en opleiding.
Stimuleren van de juiste managementstijl en gedragsverandering.
Creëren van passend teamwork.
Interne samenwerking en externe afstemming.